عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- ati
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» زندگی شخصی

دوستی هیلاری با آرون کارتر خواننده در سال ۲۰۰۱ میلادی شروع شد. آنها برای اولین بار یکدیگر را هنگام ساخت فیلم لیزی مک‌گوایر ملاقات کردند. اما این رابطه بیشتر از دو سال طول نکشید.[۱۳][۱۴] این گونه گزارش شده بود که کارتر هیلاری را برای رابطه برقرار کردن با لیندزی لوهان ترک کرده‌است. اما پس از مدتی کوتاه او با لوهان قطع رابطه نمود و دوستیش را با داف دوباره از سر گرفت. بعدها کارتر اشاره کرد که در طول این مدت او هیلاری را فریب داده‌است و از این موضوع اظهار تاسف نموده‌است.[۱۵] در طی این اتفاقات رابطه هیلاری و لوهان که از قبل دوستی نزدیکی با هم داشتند، به تیرگی گرایید.[۱۶] در سال ۲۰۰۷ هیلاری و لوهان دوباره رابطه خود را از سر گرفتند. لوهان در جشن انتشار آلبوم وقار داف شرکت کرد و هیلاری در پاسخ به گزارشگر مجله مردم گفت که فکر می‌کند که لوهان دختری مفرح و دوست‌داشتنی است.[۱۷]

هیلاری در سال ۲۰۰۴ رابطه تازه‌ای را با جوئل مادن، خواننده گروه گود شارلوت آغاز نمود. پس از رابطه طولانی مدت آنها با هم، مادر هیلاری، سوزان در سال ۲۰۰۵ آن را با گزارشگر مجله هفده، درمیان گذاشت.[۱۸] اما این رابطه نیز در نوامبر ۲۰۰۶ به پایان رسید.

در سال ۲۰۰۷ هیلاری بارها با بازیکن هاکی، مایک کومری دیده شد. با اینکه او هرگز درباره این رابطه به مطبوعات چیزی نگفت اما چندین بار در مسابقات مایک شرکت کرد. همین طور مایک کومری در روز تولد ۲۰ سالگی هیلاری برای او یک مرسدس بنز به قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خرید.[۱۹]

هیلاری در سازمانهای خیریه بسیاری عضو است که یکی از آنها مربوط به کودکان بی سرپرست می‌شود. او همچنین مبلغ ۲۵۰٫۰۰۰ دلار برای کمک به طوفان‌زدگان کاترینا پرداخت کرد.[۲۰] در سال ۲۰۰۵ او هزینه نزدیک به ۲٫۵ میلیون وعده غذا را به طوفان‌زدگان اهدا نمود. در آگوست ۲۰۰۶ هیلاری به یک مدرسه ابتدایی در نیو اورلئان سفر کرد و به بنیاد «یو اس ای هاروست» برای پخش غذا به طوفان‌زدگان کمک نمود.[۲۱]

در اگوست ۲۰۰۵ هیلاری اعلام کرد که یکی از دندانهای جلوی خود را در هنگام آواز خواندن در اثر برخورد میکروفون با آن از دست داده‌است.او اضافه کرد که دندانهای محکمی ندارد و مدام در کنسرت‌های مختلف بر اثر برخورد با میکروفون تکه‌ای از دندانهایش کنده شده‌است."[۲۲]

پدر و مادر هیلاری در سال ۲۰۰۶ بعد از ۲۲ سال زندگی از هم جدا شدند.او غم ناشی از جدایی پدر و مادرش را در شعرهای غریبه و زن کولی منعکس کرده‌است. در دسامر ۲۰۰۷ هیلاری رتبه هفتم پولدارترین جوان زیر ۲۵ سال را با کسب ۱۲ میلیون دلار کسب کرد.


نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» سایر حرفه ها

هیلاری یک شرکت تولید لباس با نام اجناس هیلاری داف در مارس ۲۰۰۴ تاسیس کرد.او در مدت کوتاهی به کار خود وسعت بخشید و نمایندگی‌هایی در کشورهای دیگر از جمله کانادا، استرالیا و آفریقای جنوبی تاسیس کرد.این شرکت کار خود را از تولید لباس شروع کرد و اکنون به تولید مبلمان، جواهرات و عطر نیز می‌پردازد. در سال ۲۰۰۷، سایت اینتر نتی عروسک ستارگان امکاناتی فراهم کرد تا خریداران بتوانند با ورود به این سایت لباس‌های تولید شدهٔ این شرکت را ببینند و آنها را به مدل‌های کامپیوتری که یکی از این مدل‌ها خود هیلاری است بپوشانند.در سال ۲۰۰۶ هیلاری عطر خود را با نام « با عشق » (With love) منتشر کرد.این عطر ابتدا فقط در فروشگاه « مک کیسی » در آمریکا به فروش می‌رسید اما با گذشت زمان در کشورهای دیگر از جمله ژاپن و کانادا نیز منتشر شد.هیلاری در سال ۲۰۰۷ نسخه‌ای دیگر از عطر خود را با نام (Wrapped with love) منتشر کرد.نسخهٔ دیگری نیز در حال ساخت است که در ولنتاین ۲۰۰۸ روانهٔ بازار می‌شود.

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» شروع خوانندگی تا امروز

در سال 2002 هیلاری آهنگ من نمی‌توانم منتظر بمانم (I can't wait) را که اولین بار به وسیله بروک مک کلینت خوانده شده بود را برای فیلم لیزی مگوایر بازخوانی کرد. همچنین او در همین سال آهنگ (The tiki room) را برای اولین آلبوم والت دیزنی (Disney Mania) خواند. دومین آلبوم والت دیزنی در سال 2004 منتشرشد که هیلاری و خواهرش آهنگی به نام گربه‌های سیامی (The Siamese Cats) را در آن خواندند. همچنین آهنگ چرخهٔ حیات (Circle of life) به وسیلهٔ هیلاری و دیگر ستارگان والت دیزنی سروده شد. در سال 2004 هیلاری به همراه خواهرش آهنگ «لبانمان بر هم مهر شده (Our leaps are sealed) را برای فیلم داستان یک سیندرلا خواندند که نسخهٔ تصویری آن به در خواست مردم بارها از ام تی وی پخش شد.

آلبوم خیابان بابانوئل (2002 Santa Clause Lane) [ویرایش]

این اولین آلبوم هیلاری است نام دارد که متشکل از ۱۱ اهنگ می‌باشد. این آلبوم یک آلبوم کریسمس می‌باشد و آهنگهای مربوط به کریسمس در آن گردآوری شده‌اند. در برخی آهنگهای این آلبوم، خواهرش هیلی، کریستینا میلیان و لیل رومیو با او همخوانی می‌کنند. دو آهنگ از این آلبوم برای قرار گرفتن در فیلم انتخاب شدند. آهنگ «خیابان بابا نوئل» برای فیلم خیابان بابانوئل ۲ و آهنگ «کریسمس باید چگونه باشد»، برای فیلم «دوجینش ارزانتر است» است. هیلاری در سال ۲۰۰۳ برای فیلم لیزی مک‌گوایر آهنگهای «چرا که نه» و «من نمی‌توانم صبر کنم» را خواند. این آهنگها بعدها در دو آلبوم دیگر هیلاری، «دگردیسی» و «نامحدود» قرار گرفتند. این آلبوم در مقام چهاردهم بهترین آهنگ‌ها قرار گرفتند.

آلبوم دگردیسی (Metamorphosis 2003) [ویرایش]

دومین آلبوم هیلاری داف و اولین آلبوم رسمی او «دگردیسی» نام دارد. این آلبوم در کانادا و آمریکا به عنوان بهترین آلبوم شناخته شد و بر روی بیلبورد این دو کشور در مقام اول قرار گرفت. همچنین به عنوان پرفروشترین آلبوم سال در آمریکا در سال 2003 شناخته شد و بیشتر از 3.7 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. آهنگ «پس دیروز» (So Yesterday) از این آلبوم در بسیاری از کشورها جزو 10 آهنگ برتر قرار گرفت و نسخه تصویری آن بارها از شبکه ام تی وی (MTV) پخش شد. آهنگ دیگر این آلبوم، «اعتراف کردن» (Come Clean) جزو 40 آهنگ برتر آمریکا قرار گرفت و همچنین مقام 12 را در کشورهای انگلستان، استرالیا و نیوزلند به خود اختصاص داد. آهنگ «صدای کوچک» (Little Voice) این آلبوم در نسخه آمریکایی آن منتشر نشد و فقط در نسخه‌های انگلیسی و استرالیایی آن انتشار یافت. هیلاری برای اولین بار تصمیم به اجرای کنسرت گرفت و آهنگهای این آلبوم را در آن خواند. نسخه‌هایی از این کنسرت که در شهرهای بزرگ اجرا شد نیز به فروش رسید. این آلبوم از ۱۲ آهنگ در نسخهٔ آمریکایی، ۱۳ آهنگ در نسخه انگلیسی و ۱۴ آهنگ در نسخه استرالیایی تشکیل شده است.

آلبوم هیلاری داف (Hilary Duff 2004) [ویرایش]

]] سومین آلبوم هیلاری داف در سال 2004 با نام خودش منتشر شد. او در این آلبوم برخی از آهنگهای آلبوم قبل خود را نیز بازخوانی کرد. او بیان کرد که آهنگهای این آلبوم را با توجه به احساسات شخصی خود نوشته است. این آلبوم هم زمان با روز تولد 17 سالگی هیلاری (28 سپتامر 2004) برای فروش آماده شد و بر روی بیلبورد آمریکا در مقام دوم و بر روی بیلبورد کانادا در مقام اول قرار گرفت. در 8 ماه بیش از 1.5 میلیون نسخه از این آلبوم به فروش رسید. آهنگ «پرواز» (Fly) از این آلبوم جزو 14 آهنگ برتر در استرالیا قرار گرفت. همچنین چندی بعد آهنگ «یکی از من مراقبت می‌کند» (someone watching over me) از این آلبوم نیز جزوه 14 آهنگ برتر قرار گرفت. از این آهنگ در فیلم صدایت را تقویت کن که خود هیلاری نیز در آن بازی می‌کرد مورد استفاده قرار گرفت. این آلبوم از 20 آهنگ تشکیل شده است که 17 تای آن در نیمهٔ اول 2004 و 3 آهنگ بعدی در اواخر 2004 منتشر شد.

آلبوم تحت تعقیب (2005 Most wanted) [ویرایش]

چهارمین آلبوم هیلاری با نام تحت تعقیب در بردارندهٔ آهنگهای مورد علاقهٔ او از دو آلبوم قبل، و چند آهنگ جدید می‌باشد. در یک محاسبهٔ حضوری هیلاری بیان کرد که این آلبوم جزو آلبومهای فوق‌العادهٔ او نیست. او اضافه کرد که نمایندهٔ او به او گفته بود که زمان تولید یک آلبوم جدید است و او نیز پذیرفت. او در این آلبوم موفق شد تا از قوهٔ ابداع خود بیشتر استفاده کند و آهنگهای مورد علاقهٔ خودش را خودش بنویسد. آهنگ «بیدار شو» از این آلبوم جزوه 100 آهنگ برتر آمریکا قرار گرفت و همچنین نسخه تصویری آن بارها در شبکه ام تی وی پخش شد. آهنگ تصویری دیگری از این آلبوم به نام «تپش قلب من» (Beat of my heart) نیز بسیار معروف شد اما نسخه صوتی آن موفق نشد و نتوانست جایی میان 100 آهنگ برتر آمریکا پیدا کند. این آلبوم مقام اول را بر روی بیلبورد آمریکا به خود اختصاص داد. همچنین در کانادا موفق به دریافت مقام سوم شد. نسخه‌ای از این آلبوم با نامی متفاوت (4ever)در ایتالیا منتشر شد. وی همچنین در اواخر سال 2005 آهنگ دختران مادی‌گرا را برای فیلمی با همین نام به همراه خواهرش منتشر کرد. این آلبوم از 16 آهنگ تشکیل شده است که از این تعداد، 11 تای آن در دو آلبوم قبل نیز قرار داشته‌اند و فقط 5 آهنگ جدید در این آلبوم وجود دارد.

آلبوم وقار (Dignity 2006-2007) [ویرایش]

پنجمین آلبوم هیلاری وقار نام دارد. هیلاری در مقایسهٔ این آلبوم با آلبومهای دیگر گفت: این آلبوم از آهنگهای تندتری برخوردار است و از آلت‌های موسیقی بهتر استفاده شده است. همچنین او در جواب خبرنگاران که در بارهٔ این آلبوم سوال می‌کردند گفت: من نمی‌توانم توضیح دهم که در حال انجام چه کاری هستیم ولی ساخت این آلبوم برای من بسیار جالب و چیزی نو در خوانندگی من است. همچنین او اضافه کرد که این آلبوم کمی از مسیر موسیقی پاپ و راک فاصله گرفته است و ابزارهای الکتریکی بیشتر در آن استفاده شده‌اند. اولین آهنگی که از این آلبوم ساخته شد (بازی با آتش) (Play with fire) مورد توجه واقع نشد اما آهنگ دوم توانست موفقیت شایانی بدست آورد و جای خود را بین 100 آهنگ برتر بیلبرد آمریکا بازکند. نسخهٔ تصویری این آهنگ به عنوان تبلیغ برای اولین عطر هیلاری ساخته شد که در سپتامر 2006 برای اولین بار پخش شد. این آهنگ از بین درخواست‌های مردمی به مقام اول رسید. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این آلبوم در اواخر 2006 منتشر شود اما با کمی تاخیر در آوریل 2007 در شمال آمریکاو کمی زودتر از آن در برخی جاهای دیگر آمریکا منتشر شد. این آلبوم در کانادا و آمریکا در مقام پنجم، در استرالیا در مقام بیستم و در انگلستان در مقام چهلم قرار گرفت. تور کنسرت‌های این آلبوم در اواست 2007 شروع شد. آهنگ دیگری از این آلبوم که به موفقیت رسید آهنگ غریبه بود که در مقام اول برروی بیلبورد آمریکا قرار گرفت. پس از انتشار این آهنگ، هیلاری از انتشار آهنگی دیگر به نام (Reach out and touch me) خبر داد. او همچنین در این سال برای خواننده‌ای دیگر آهنگی با نام (I will) نوشت که در آلبوم او استفاده شد. آلبوم وقار دارای 14 آهنگ می‌باشد.

آلبوم نامحدود (Unlimited 2007) [ویرایش]

این آلبوم که درسال 2007 منتشر شده است جزوه آلبومهای اصلی هیلاری نمی‌باشد.این آلبوم که از 14 اهنگ تشکیل شده است، مجموعه‌ای از آهنگهایی است که او برای فیلمها خوانده است و قبلا در آلبومهای خود از آنها استفاده نکرده است. از جمله این آهنگها می‌توان به دختران مادی گرا(Material girls)در فیلمی با همین نام، تصادف (Crash world] و حالا تو میدونی(Now you know)در فیلم داستان یک سیندرلا و «من نمی‌توانم صبر کنم» I can't wait در فیلم لیزی مک‌گوایر اشاره کرد.

لیست البوم‌ها [ویرایش]

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» جدول فیلم ها

فیلمهای سینمایی [ویرایش]

سال ساخت نام فیلم نقش هیلاری در فیلم نام انگلیسی
۱۹۹۷ زن واقعی نامعلوم True Woman
۱۹۹۸ ملاقات کسپر با وندی وندی Casper meets Wendy
بازی با عشق نامعلوم Playing by heart
۱۹۹۹ جوینده احساسات اِلی The soul collector
۲۰۰۱ طبیعت انسان کودکی لیلا جوت Human nature
۲۰۰۲ کِلی، دانشجوی افسری کلی کولینز Cadet Kelly
۲۰۰۳ مامور مخفی کودی بَنکس ناتالی کارنر Agent cody banks
لیزی مک‌گوایر لیزی مکگوایر/ایزابلا پاراگی Lizzie Mcguire Movie
دوجینش ارزانتر است لورَن بیکر Cheaper by the Dozen
۲۰۰۴ داستانی از سیندرلا سامانتا مُنت گومری A Cinderella story
صدایت را ببر بالا تری فلچر Raise your voice
در جستجوی بابانوئل پرنسس شیشه‌ای In search of santa
۲۰۰۵ مرد بی‌عیب هالی همیلتون The Perfect man
دوجینش ارزانتر است ۲ لورن بیکر Cheaper by the Dozen
۲۰۰۶ دختران مادی‌گرا تانزی مارچتا Material girls
۲۰۰۸ تجارت جنگ یونیکا بابیاک War,Inc
جنگ غذاها الهه خورشید !Foodfight
گرِتا گرِتا Greta
۲۰۰۹ شیشه نشکن لوسی safety glass

 

سریال‌های تلویزیونی [ویرایش]

سال ساخت نام فیلم نقش هیلاری در فیلم نام انگلیسی
۲۰۰۰ آرزوی شیکاگو جسی سلدان Chicago Hope
ددیو نامعلوم Daddio
۲۰۰۱–۲۰۰۴ لیزی مک‌گوایر لیزی مک‌گوایر Lizzie Mcguire
۲۰۰۳ جرج لوپز کنزی George Lopez
رؤیای آمریکایی شنگری لاس American Dreams
۲۰۰۴ چاپلوس بریتنی Fraiser
۲۰۰۵ ژان آرکادیا دیلان ساموئل Joan of Arcadia
جرج لوپز استفانی George Lopez
۲۰۰۶ ریبلدی هیلاری داف Rebelde
۲۰۰۷ نمایش اندی میلوناکیس (مستند) هیلاری داف The Andy Milonakis Show
هیلاری داف امروزی (مستند) هیلاری داف  

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» فیلمهای سینمایی از ابتدا تا امروز

۲۰۰۱ [ویرایش]

هیلاری برای اولین بار در در فیلم سینمایی «طبیعت انسان» (human nature) در سال ۲۰۰۱ بازی کرد. این فیلم قبل از فیلم لیزی مک‌گوایر ساخته شد و اولین بار در شبکه‌های Cannes و Sundance به نمایش گذاشته شد. فیلم نامهٔ این فیلم را چارلی کافمن نوشت و مایکل گاندری کارگردانی کرد. فیلم در مورد یک دختر جانورشناس است که هیلاری قسمت‌های مربوط به کودکی او را بازی می‌کند. a

۲۰۰۲-۲۰۰۳ [ویرایش]

او برای اولین بار به عنوان نقش اول در فیلم «کِلی، دانشجوی افسری» (Cadet Kelly) بازی کرد که توسط والت دیزنی در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. او در این فیلم نقش یک دختر سرزنده و شاد را بازی می‌کند که ناپدری او در یک مدرسهٔ نظامی مدیر است و به همین دلیل او نیز مجبور می‌شود تا در آن مدرسه نام نویسی کند. برای او بسیار سخت بود تا به محیط خشک و منضبط آنجا عادت کند. در سال ۲۰۰۳ هیلاری به عنوان نقش دوم برای بازی در فیلم «مامور مخفی کودی بنکس» (Agent Cody Banks) دعوت شد. فیلمی که به قدری معروف شد که سازندگان خود را مجبور کرد تا نسخهٔ دومی نیز از آن بسازند. اما هیلاری برای برخی دلایل در نسخهٔ دوم آن شرکت نکرد. بعد از آن هیلاری برای بازی در فیلم سینمایی لیزی مک‌گوایر در سال ۲۰۰۳ دعوت شد. فیلمی که توانست برای سازندگانش پولی معادل ۵۵ میلیون دلار از سراسر دنیا به ارمغان بیاورد. البته با موفقیت هیلاری در هنر برخی از روزنامه‌ها علیه او مقالاتی نوشتند. این مقالات بیشتر از سوی طرفداران بریتنی اسپیرز بود زیرا با پررنگ شدن هیلاری در هنر از طرفداران بریتنی کاسته می‌شد. او برای بار سوم درسال ۲۰۰۳، در فیلمی بازی نمود که «دوجینش ارزانتر است» (Cheaper by the Dozen) نام دارد. در این فیلم او نقش یکی از ۱۲ فرزند استیومارتین و بُنی هانت را بازی می‌کند. هیلاری همچنین در ۲۰۰۵ در نسخهٔ دوم این فیلم «دوجینش ارزانتر است ۲» بازی کرد. نسخهٔ دوم آن علاوه بر اینکه داستانی جالبتر داشت اما نتوانست به اندازهٔ نسخهٔ اول آن موفق باشد.

۲۰۰۴-۲۰۰۵ [ویرایش]

در سال ۲۰۰۴ هیلاری برای بازی در یک فیلم کمدی- رمانتیک به نام «داستانی از سیندرلا» (A Cinderella Story) دعوت شد. اگرچه بعد از ساخت این فیلم مقاله‌هایی بر علیه این فیلم نوشته شد اما این فیلم توانست بیشترین فروش را در سال ۲۰۰۴ داشته باشد و پولی معادل ۶۶ میلیون دلار را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. این فیلم، پر فروش‌ترین فیلم هیلاری است. در اواخر ۲۰۰۴ هیلاری برای اولین بار در یک فیلم درام به نام «صدایت را ببر بالا» (Raise Your Voice) درخشید. تعداد زیادی از مجلات هیلاری را برای بازی در این فیلم تشویق کردند. اما علیرغم این تشویق‌ها در هفته نامهٔ لاس وگاس علیه این فیلم این گونه نوشته شده بود: فیلم «صدایت را ببر بالا» ترکیبی از بازی بد هیلاری، خوانندگی ناقص، فیلم نامه‌ای بسیار بی‌معنی و کارگردانی بسیار بدی است که در کل یک جور اتلاف وقت بوده است . با توجه به این تبلیغ‌ها این فیلم توانست پولی معادل ۱۳ میلیون دلار را به ارمغان آورد. این فیلم کم فروش‌ترین فیلم هیلاری می‌باشد. در سال ۲۰۰۵ هیلاری در فیلم «مرد بی‌عیب» (The Perfect Man) درخشید. او در این فیلم نقش دختر بزرگ یک زن را بازی می‌کند که از شوهرش طلاق گرفته است. هنر نمایی هیلاری در این فیلم قابل تحسین است. اما با هر موفقیت او مقالاتی علیه او چاپ می‌شد که سبب شد تا فیلم پایین‌تر از مقدار پیش‌بینی شده فروش داشته باشد. یعنی ۱۹ میلیون دلار. همان طور که اشاره شد او در این سال در فیلم «دوجینش ارزانتر است ۲» بازی کرد.

۲۰۰۶-۲۰۰۷ [ویرایش]

درسال ۲۰۰۶ هیلاری به همراه خواهرش هیلی برای بازی در فیلم «دختران مادی‌گرا» (Material Girls) دعوت شدند. فیلمی که موفقیت چشمگیری در بر نداشت. سود فروش این فیلم به ۱۶ میلیون دلار رسید. این فیلم به کارگردانی مارتا کولیج و درخشش خواهران داف به همراه بود. در این فیلم هیلاری و هیلی نقش دو خواهر ثروتمند را ایفا می‌کنند که پس از مرگ پدرشان شرکت مربوط به آنها به طور مرموزی در حال ورشکستگی است. هیلاری با بازی زیبای خود در این فیلم برندهٔ دو جایزه شد. در اوایل سال ۲۰۰۷ از صدای خواهران داف برای یک انیمیشن کمدی به نام «جنگ غذاها» (!Foodfight) استفاده شد. فیلمی که از کمپانی Lions Gate Films منتشر شد. کارگردان این فیلم لری کافمن اضافه کرد: من ازاینکه خواهران داف را به عنوان بازیگران فیلمم دارم بسیار خوشحالم. فیلم جنگ غذاها در آوریل ۲۰۰۸ آمادهٔ فروش می‌شود. هیلاری همچنین در سال ۲۰۰۷ در فیلمی دیگر به نام «تجارتخانه جنگ» (War,Inc)درخشید. فیلمی که در جولای ۲۰۰۸ آمادهٔ فروش می‌شود. در هفتم سپتامبر هیلاری اظهار داشت که اکنون بازی در دو فیلم جدید به نام‌های «گرتا» (Greta) و «شیشه نشکن» (Safety glass) را شروع کرده است. ساخت این دو فیلم در حال حاضر به پایان رسیده و در حال تدوین است.

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» مشخصات اصلی هیلاری

هیلاری داف
Hilary Duff (2009).jpg
اطلاعات هنرمند
نام اصلی هیلاری ارهارت داف
زادروز ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷
هوستون، تگزاس، ایالات متحده آمریکا
سبک‌ها پاپ راک، پاپ، پاپ بابل‌گام، الکترونیک، رقص، الکترو-پاپ
کار(ها) هنرپیشه، خواننده، آهنگ‌ساز، طراح مد، تهیه‌کننده، سخنران
مدت کار ۱۹۹۸–اکنون
ناشر(ها) دیسنی/بوینا ویستا (۲۰۰۲-۲۰۰۳)
هالیوود (۲۰۰۲-)
وب‌گاه www.hilary-duff.loxblog.com

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» ابتدای زندگی و شروع کار هیلاری

هیلاری در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷ در شهر هوستون ایالت تگزاس به دنیا آمد. او دومین فرزند رابرت ارهارت داف (Robert Erhard Duff) است. پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد و مادرش سوزان کالین (Susan Colleen) خانه‌دار است. او همچنین یک خواهر بزرگتر به نام «هیلی» دارد که او نیز بازیگر و خواننده است. مادر هیلاری او را تشویق کرد تا همراه خواهرش هیلی در کلاسهای بازیگری شرکت کند. آنها موفق شدند تا در تئاترهای محلی گوناگونی نقشهایی را برای بازی به عهده بگیرند و وقتی در سن ۶(هیلاری) و ۸ (هیلی) بودند در اجرای بالهٔفندق شکن در شهر سن‌آنتونیو شرکت کردند. از آن پس علاقهٔ بسیاری به بازیگری پیدا کردند و راه آموختن بازیگری حرفه‌ای را در پیش گرفتند. آنها به همراه مادرشان به کالیفرنیا سفر کردند تا راه بازیگری را در پیش بگیرند اما پدرشان همچنان در تگزاس باقی ماند تا کار خود را از دست ندهد. بعد از سالهای متوالی و قراردادهای متفاوت آنها موفق شدند تا در چند سریال تلویزیونی بازی کنند.

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» ادنلود آهنگ های هیلاری داف
» جدید ترین عکس های هیلاری

سلام به تمام دوستان گلم …

 

 

 

 مدیونید اگه عکس ها رو ببینید اما نظر ندین …!

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس های کودکی هیلاری داف

       
 
         

 

 

             

 

 
                         

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس های خصوصی هیلاری داف

 

                                             

 

 
                

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

عکس های جدید هیلاری داف و خواهرش هایلی

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» مشکل هیکل هیلاری داف برای تبلیغات شرکت دان اسکین +عکس

مشکل هیکل هیلاری داف برای تبلیغات شرکت دان اسکین +عکس

هیلاری داف همیشه خوب و زیبا به نظر می رسد و به اندامش خیلی اهمیت می دهد اما در حال حاضر هیچ چیز جز فرزندش که در راه است برایش اهمیت ندارد!

 

مخفی کردن بارداری،برای هیلاری،آن هم زمانی که تبلیغ برای خط تولید لباس ۲۰۱۱ Danskin را بر عهده دارد کار آسانی به نظر نمی رسد!
با این حال او تمام تلاشش را می کند تا مثل همیشه جذاب به نظر برسد.

تصاویر زیر تمرینات ویژه هیلاری داف برای خوب ماندن وی در دوران بارداری است….

مشکل هیکل هیلاری داف برای تبلیغات شرکت دان اسکین +عکس

 

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکسهای هیلاری داف در فروشگاه طبق معمول با لباس صورتی


 

 

15 عکسهای هیلاری داف در فروشگاه طبق معمول با لباس صورتی

23 عکسهای هیلاری داف در فروشگاه طبق معمول با لباس صورتی

نويسنده: ati تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس مایک کومری و هیلاری داف

       
       
       
       

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» ❤ ❤ ❤ عکس‌های مراسم ازدواج دختر ثروتمند هالیوود ❤ ❤ ❤

عکس‌های مراسم ازدواج دختر ثروتمند هالیوود
عکس‌های مراسم ازدواج دختر ثروتمند هالیوود
هیلاری داف معروف به هیل در 28سپتامبر سال 1987 به دنیا آمده است.
 

هیلاری در یک خانواده ثروتمند زندگی می‌کند، پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد.

او در سال ۲۰۰۷ با مایک کومری که یک بازیکن معروف هاکی می‌باشد آشنا می‌شود و دوستی‌شان ادامه پیدا می‌کند تا اینکه چند هفته پیش مراسم ازدواج‌شان را برگزار می‌کنند!

هیلاری درمورد مراسم ازدواجش گفته: این مراسم واقعا رویایی و عالی بود و همیشه آرزوی چنین مراسمی را داشتم.
 
 

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» وقتی که هیلاری داف غافلگیر می‌شود! حلقه نامزدی 1میلیون دلاری!! (+عکس)

وقتی که هیلاری داف غافلگیر می‌شود! حلقه نامزدی 1میلیون دلاری!! (+عکس)

وقتی که هیلاری داف غافلگیر می‌شود! حلقه نامزدی 1میلیون دلاری!! (+عکس)
پس از اعلام خبر نامزدی هیلاری داف و مایک کومری چند روز پیش، مایک نامزدش را شگفت زده کرد!...

پس از اعلام خبر نامزدی هیلاری داف و مایک کومری چند روز پیش، مایک نامزدش را شگفت زده کرد!
او برای هیلاری یک حلقه نامزدی به قیمت 1میلیون دلار خرید و تقدیمش کرد! او این حلقه را زمان تعطیلات‌شان در لاس وگاس تهیه کرده است.
 
 
همچنین گفته می‌شود که آنها به زودی خانه‌ای به قیمت 10میلیون دلار در بورلی هیلز می‌خرند تا زندگی مشترک خود را در آنجا آغاز کنند.
 

 
این اولین باری نیست که مایک، هیلاری را شگفت زده می‌کند. در اوایل آشنا شدن‌شان نیز او یک مرسدس به قیمت 100هزار دلار به هیلاری هدیه داده بود!
 

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» هیلاری داف و نامزدش در لس آنجلس

هیلاری داف و نامزدش در لس آنجلس

هیلاری داف و نامزدش در لس آنجلس
هیلاری داف همراه با مایک کومری و دوستانشون در حال رفتن به رستورانی در لس آنجلس دیده می شوند

 

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

های پرشین دات کام

 

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» هیلاری داف نامزد کرد!! (+عکس)

هیلاری داف نامزد کرد!! (+عکس)

هیلاری داف نامزد کرد!! (+عکس)
هیلاری داف معروف به هیل در 28سپتامبر سال 1987 به دنیا آمده است. این دختر با اینکه سن و سال کمی دارد اما فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد. او یک هنرپیشه، خواننده، ترانه‌سرا و تاجر آمریکایی ...
 
هیلاری داف معروف به هیل در 28سپتامبر سال 1987 به دنیا آمده است. این دختر با اینکه سن و سال کمی دارد اما فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد. او یک هنرپیشه، خواننده، ترانه‌سرا و تاجر آمریکایی است.
هیلاری در یک خانواده ثروتمند زندگی می‌کند، پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد.
 
 
او در سال ۲۰۰۷ با مایک کومری که یک بازیکن معروف هاکی می‌باشد آشنا می‌شود و دوستی‌شان ادامه پیدا می‌کند تا اینکه هفته گذشته زمانی که تعطیلات‌شان را در هاوایی می‌گذراندند، خبر نامزدی خود را اعلام می‌کنند.
 
 
گفته می‌شود مایک کومری در روز تولد 20 سالگی هیلاری برای او یک مرسدس بنز به قیمت 100.000 دلار خریده است!!

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس دوران بارداری هیلاری

عکس/ دوران بارداری هیلاری داف زن زیبا و سرشناس هالیوود

هیلاری داف با اینکه کم سن و سال است و فقط ۲۳سال سن دارد اما یکی از ثروتمندترین دختران هالیوود است. او در سال ۲۰۰۷ با مایک کومری که یک بازیکن معروف هاکی می باشد آشنا شده و پس از مدتی نامزد کرده و ازدوا …

هیلاری داف با اینکه کم سن و سال است و فقط ۲۳سال سن دارد اما یکی از ثروتمندترین دختران هالیوود است. او در سال ۲۰۰۷ با مایک کومری که یک بازیکن معروف هاکی می باشد آشنا شده و پس از مدتی نامزد کرده و ازدواج می کنند.

حالا پس از گذشت چند سال از ازدواجشان، هیلاری باردار شده است و شما می توانید جدید ترین تصاویر بارداری او را ببینید. به گفته پزشکان او در فروردین سال ۹۱ فرزند خود را به دنیا خواهد آورد.

 

 

عکس/ دوران بارداری هیلاری داف زن زیبا و سرشناس هالیوود

 

عکس/ دوران بارداری هیلاری داف زن زیبا و سرشناس هالیوود

 

 

عکس/ دوران بارداری هیلاری داف زن زیبا و سرشناس هالیوود

 

 

عکس/ دوران بارداری هیلاری داف زن زیبا و سرشناس هالیوود

گفته می شود زندگی او و همسرش یکی از موفق ترین ازدواج های افراد هالیوودی است که در چندسال اخیر صورت گرفته است. همین چند هفته پیش بود که کیم کارداشین ازدواج کرده و پس از ۷۰ روز از همسرش طلاق گرفت!

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس های هیلاری

   
   
 
                                               

 

       

 

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» عکس های جالب

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» دانلود رایگان فیلم و سریال » کمدی » Beauty & the Briefcase

پوستر و با تصويري از فيلم
41 رای

 

  • قالب زیرنویسنمره: 5.8/10

    قالب: SRT

    هماهنگ با Hdtv.xvid-momentum
  • توليد کننده (مترجم اصلي)mani0002 از 9movie.ir
  • هماهنگ با نسخهنسخه SRT
  • تعداد حلقه ها1CD
  • زمان فیلم83 دقیقه
  • ژانر فیلمComedy,Romance,
  • سال تولید2010
  • امتیاز در IMDB5.2
  • لینک های مرتبط   all4divx
  • کارگردانGil Junger
  • بازیگرانHilary Duff
    Jaime Pressly
    Jennifer Coolidge
    Matt Dallas
    Amanda Walsh
    Chris Carmack
    Michael McMillian
    Patricia French
  • تعداد دانلود6798 بار

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» ترجمه اهنگ هیلاری داف به نامTOKIO HOTEL - By Your Side


No one knows how you feel

هیچ کس نمسدونه که تو چه حسی داری
No one there you'd like to see

هیچ کس نیست که مابل باشی ببینیش
The day was dark and full of pain

امروز تاریک و پر از درد بود
You write help with your own blood

با خون خود کلمه کمک رو می نویسی
'Cause hope is all you've got

چون امید تنها چیزی هست که برات باقی مونده
You open up you eyes

چشمانت را باز می کنی
But nothings changed

ولی هیچ چیز تغییر نمی کنه

I don't want to cause you trouble

نمیخوام برات دردسر درست کنم
Don't wanna stay too long

زیاد پیشت نمی مونم
I just came here to say to you

فقط اومدم تا بهت بگم

Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من همینجام
If you want it's me you'll see

اگه بخوای این من هستم که می بینی
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم

Your life is meaningless

زندگیت بی معنی شده
Your diary full of trash

خاطرات روزانت پر از آشغال
It's so hard to get along with empty hands

خیلی سخته که به دستهای خالی عادت کنی
You're looking for the rainbow

به دنبال رنگین کمان می گردی
But it died not long ago

ولی خیلی نمیگذره که دیگه مرده
It tried to shine just for you

 Until the end

سعی داشت فقط برای تو بدرخشه تا آخرین لحظه



I don't want to cause you trouble

نمیخوام برات دردسر درست کنم
Don't wanna stay too long

زیاد پیشت نمی مونم
I just came here to say to you

فقط اومدم تا بهت بگم
I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه

Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من همینجام
If you want it's me you'll see

اگه بخوای این من هستم که می بینی
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم

If the world makes you confused

اگه کل دنیا تورو گیج کنن
And your senses you seem to lose

و احساساتت رو از دست بدی
If the storm doesn't want to diffuse

اگه طوفان نخواد از بین بره
And you just don't know what to do

و تو ندونی باید چیکار کنی
Look around, I am here

یه نگاهی به دور و برت بنداز
Doesn't count far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک

I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه

Turn around

دور و برت رو نگاه کن
Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من اینجام
Turn around

دور و برت رو نگاه کن
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک
Turn around

دور و برت رو نگاه کن
If you want it's me you'll see


Turn around

دور و برت رو نگاه کن
I can hold you when you reach for me

وقتی به پیشم میای در آغوشت می گیرم
Turn around, I am here

دور و برت رو نگاه کن، من اینجام
Doesn't count, far or near

فرقی نداره، دور یا نزدیک

I am by your side

من با تو هستم
Just for a little while

فقط یک لحظه
We'll make it if we try

موفق میشیم اگه سعیمون رو بکنیم

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت
» بیوگرافی هیلاری

نام : هيلاري داف

نام كامل : هيلاري ارهاد داف

تاريخ تولد : 28 سپتامبر 1987

شغل - حرفه : بازيگر - خواننده

محل تولد : تگزاس


هيلاري متولد هوستون - تگزاس و دومين بچه باب داف مالك فروشگاه زنجيره اي هست و همسرش سوزان كالين كاب كه خانه دار است .

اسم مياني داف " ارهاد " كه اسمي آلماني-آمريكايي هست كه از مادربزرگ پدريش (Mary Erhad ) به ارث برده.داف همچنين از طرف

مادربزرگ مادري ( Amy Beulah Schlemer ) هم آلمان تبار هست . مادر هيلاري مشوق اصلي او بود تا به كلاسهاي بازيگري برود .

خواهر بزرگتر او هيلي داف به همراه هيلاري در تئاتر هاي محلي برنده شدند. هيلاري در 6 سالگي در بالت ( رقص ورزشي هنري ) ناتكركر

در سان آنتنيو شركت كرد . هر دو خواهر ( هيلاري - هيلي ) بيشتر و بيشتر علاقه مند به بازيگري حرفه اي شدند. و سر انجام آنها به همراه

مادرشون به كاليفرنيا نقل مكان كردند ولي پدرشون باب داف همانجا در هوستون ماند تا شغلش را حفظ كند .بعد از اون هيلاري و هيلي چندين

برنامه تلويزيوني رو گردوندند.

موزيك:


هيلاري اولين آهنگي رو كه ضبط كرد آهنگ I Can't Wait نام داشت كه در برنامه تلويزيوني Lizzie McGuire در آگوست 2002 پخش شد .

و آهنگ بعدي براي ديسني مانيا با نام The Tiki , Tiki , Tiki Room . اولين آلبوم هيلاري در سال 2002 كه مجموعه اي از آهنگهاي كريسمس

با عنوان Santa Claus Lane كه شامل همخواني Lil' Romeo و Christian Milian مي شد در اكتبر منتشر شد كه اين آلبوم در جايگاه پاييني در

بيلبورد 200 جدول آلبوم قرار گرفت . به دنبال اين آلبوم در همان سال The Santa Claus 2 رو هم بيرون داد. هيلاري همچنين آهنگهايي رو كه در

برنامه تلويزيوني Lizzie McGuire اجرا كرده بود رو در آپريل 2003 وارد بازار كرد . سال بعد از آن هيلاري اولين آلبوم non-holiday رو با نام

Metamorphosis در آگوست 2003 عرضه كرد كه در چارتهاي آمريكا و كانادا شماره يك شد.

نويسندگان شعرهاش (Songwriting ) همون تيمي بودند كه براي فيلم The Matrix و خواننده هايي همچون Avril Lavigne در آلبوم Let Go

وهمچنين براي Liz Phair شعر نوشته بودند براي هيلاري نيز 3 تا از آهنگهاي آلبومش رو آماده كردند كه يكي از اين آهنگها با نام So Yesterday

در جايگاه دوم Top 40 در استراليا قرار گرفت. Metamorphosis تبديل شد به هشتمين از بالاترين فروش هاي طولاني مدت . اين آلبوم در 4 ماه بعد

از انتشار در آمريكا 2.4 ميليون كپي شد.

اين آلبوم به هيلاري كمك كرد تا يك جايي در ليست 100 تاي اول سلبريتي داشته باشه . هيلاري در2003 Top 100 Celebrity List در جايگاه 96 قرار

گرفت.Metamorphosis همچنين كانديد براي بهترين آلبوم سال از Juno Awards of 2004 شد .

در 28 سپتامبر 2004 ( مطابق با روز 17 سالگيش ) دومين آلبوم هيلاري با نام خودش در جايگاه دوم در بيلبورد 200 در آمريكا و در جايگاه

اول در كانادا قرار گرفت .ليريكس آهنگ Haters اين آلبوم شايعه شد كه در مورد ليندسي لوهان بوده . اغلب از ليندسي لوهان در رساته ها

به عنوان رقيب هيلاري داف نامبرده ميشه .اين آلبوم با 1.5 ميليون كپي در آمريكا فروخته شد .



داف همچنين دعوتي كه از او شد كه براي جشن انتخابي رئيس جمهور جورج بوش 2005 بخونه رو قبول كرد .


در 16 آگوست 2005 هيلاري دومين آلبوم خودش رو با نام Most Wanted كه يك گردهم آوري از 2 تا از آهنگهاي جديدش كه با كمك دوست

پسرش Joel Madden توانست اين آهنگها رو به قول معروف راك تر و عصبي تر جلوه بده .آهنگ Wake Up اين آلبوم جايگاه 29 در Hot

100 به خود اختصاص داد و اين آلبوم در هفته اول منتشر شدن 200000 نسخه كپي شد . Most Wanted همچنين در كانادا شماره يك شد .

زندگی خصوصی :


داف همچنين با آرون كارتن در سال 2003 دوست بود . (هيلاري داف و ليندسي لوهان كه براي هم رقيب محسوب مي شوند) ديده شده بود كه

ليندسي لوهان در بعضي مواقع بيشتر ازهيلاري با آرون كاترن در ارتباط بوده و با هم بودند.

هيلاري داف از اينكه گفته شد شما بيشتر از مدل و استايل آوريل لاوين ( Avril Lavigne ) استفاده مي كنيد مخالفت كرد و اين گفته رو نقض كرد .


هيلاري داف تا به حال زياد در كارهاي خير شركت كرده كه از جمله اون ها ميشه به " حمايت از حيوانان" اشاره كرد . هيلاري يكي از عضوهاي

Kids With A Cause در سپتامبر 2005 است و گفته شده كه هيلاري 250000 دلار براي كمك به طوفان زدگان كاترينا بخشيده است .


رنگ موهاي هيلاري داف به طور طبيعي قهوه اي روشن هست اما بعد از سن 11 سالگي رنگ اون رو به بلوند بي حال تغيير داد.


هيلاري و خواهرش هيلي 6 سگ دارند به نام هاي لولا - ماسي - چيكووتا كه مال هيلاري و سه تاي ديگه مال خواهرشه.


هيلاري در 12 مارس 2004 يك خط توليدي لباس راه انداخت با عنوان " Stuff By Duff " كه در آمريكا - استراليا و كانادا عرضه شد .

Playmates Toys يك عروسك از هيلاري در سال 2004 درست كرد و وارد بازار كرد.

خواهر هيلاري يعني هيلي هميشه دوست داشته خواننده خوبي مثل هيلاري بشه . هيلاري در اين زمينه در يكي از آهنگاش كمكش كرده . با

خوندن 2 نفري در آهنگ "Our Lips Are Sealed " كه در كشورهايي همچون آمريكا و مكزيك و كلمبيا خيلي موفق بود .


گفته مي شد كه هيلاري نيز با خواننده " Good Charlotte " يعني جول مادن دوست هست . خود هيلاري اين قضيه رو بالاخره در ژوئن 2005

با پذيرفتن دوستيشون قبول كرد.و اين دو با همديگه وقتي آشنا شده بودند كه هيلاري 16 سالش بوده و جول 24 سالش . شايعه از وقتي شروع

شد كه هر دو با هم به MuchMusic Video Awards در 2004 تورنتو رفتند. و اين دو در نهايت گفتند كه بله!!!!!!!! هستيم.


در اواخر 2005 هيلاري يك ماه دست از كار كشيد كه با جشن تولد 18 سالگيش مصادف شد

نويسنده: ati تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت